Zapraszamy na konferencję pt. „Dyrektor liderem marketingu. Budowanie wizerunku placówki oświatowej w sytuacji zmiany.” objętą honorowym patronatem Prezydenta Będzina Łukasza Komoniewskiego. Wydarzenie adresowane do wszystkich dyrektorów szkół oraz naczelników wydziałów edukacji i zainteresowanych pracowników placówek oświatowych odbędzie się 13 marca w siedzibie Humanitas (Sosnowiec, ul. Kilińskiego 43). Początek spotkania o godz. 9:00.
To już kolejna, piąta konferencja z cyklu „Dyrektor Liderem…”. Tym razem jej organizatorzy postanowili skupić się na sytuacji daleko idących zmian, przekształceń i reform, które już wkrótce czekają polskie szkolnictwo. Nie tylko nasilona konkurencja, niż demograficzny i zmiany w sferze finansowania spędzają sen z powiek dyrektorom szkół i placówek oświatowych. Najwięcej emocji wzbudza obecnie przyszłość likwidowanych gimnazjów, zasady tworzenia nowej siatki szkół oraz wciąż stojący pod znakiem zapytania los nauczycieli. Czy atmosfera towarzysząca tym zmianom musi jedynie przytłaczać, czy może jest elementem, z którego można czerpać nowe pomysły i innowacyjne rozwiązania? Odpowiedź na to pytanie przyniesie spotkanie ze ekspertami z Wyższej Szkoły Humanitas.
Inicjatywa naszej uczelni od samego początku skierowana jest do wszystkich osób piastujących stanowiska zarządcze w placówkach oświatowych na wszystkich poziomach nauczania. Podczas każdej z konferencji poruszane są tematy aktualne i ważne z punktu widzenia skutecznego i efektywnego zarządzania szkołą. Tak jest również tym razem, zwłaszcza, że proponowane przez Ministerstwo reformy wzbudzają sporo kontrowersji i budzą niepokój środowiska – mówi Izabela Kieliś, rzecznik prasowy WSH i dodaje: - Uczestnikom naszej konferencji chcemy dać narzędzia i rady, jak wykorzystać potencjał zarządzanej placówki w aspektach marketingowych, promocyjnych i w obliczu komunikacji z mediami. Pozytywny wizerunek szkoły może bowiem stać się kluczowym aspektem chociażby w przypadku wysokości finansowania przyznawanego przez MEN.
Zaproszeni na konferencję eksperci, w trakcie swych wystąpień spróbują pomóc uczestnikom w odnalezieniu właściwej, pozytywnej i kreatywnej optyki w sytuacji zmiany, udzielą kilku cennych wskazówek dotyczących zarówno zarządzania w zmianie, jak i budowania w tym niełatwym okresie strategii marketingowej i wizerunku szkoły. Prelegentami będą: Olga Bargieł – psycholog biznesu, prof. Krzysztof Gajdka - ekspert w dziedzinie promocji jednostek samorządu terytorialnego, doradca polityczny, prof. Michał Kaczmarczyk - medioznawca, specjalista w zakresie kreowania wizerunku, marketingu i komunikacji społecznej, dr Krystian Dudek - specjalista z zakresu PR, komunikacji kryzysowej, marketingu.
Szczegóły konferencji oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie http://www.humanitas.edu.pl/Konferencja_Dyrektor_Liderem_Marketingu